23. oktober 2026, 21:00
Øyvind Holm og Jonas Brekke
To låtskrivere fra ulike retninger – men med samme kjærlighet til sterke melodier og ærlig formidling.Øyvind Holm har vært en aktiv og særdeles produktiv låtskriver i norsk musikkliv i det som begynner å ligne en mannsalder. Han startet Dipsomaniacs i 1997, og mange kjenner ham også som låtskriver og vokalist i americana-bandet Sugarfoot, som i fjor turnerte med The Waterboys i England og Sverige. Parallelt har Holm gitt ut en rekke plater under eget navn. Senest i desember kom den kritikerroste Blue Is the Color of My Soul Light. Her leverer han energisk og melodisterk pop med røtter i 60-tallets psykedelia og 90-tallets lo-fi.Jonas Brekke er en av Midt-Norges mest markante og spennende artister, kjent for sin særegne stemme, sterke låter og karismatiske scenetilstedeværelse. Jonas er nå…